Zeer verzorgde camping met strand voor de deur. Sanitair heel netjes. Alles goed georganiseerd, daardoor wel wat duurder maar voor 1 nacht zeker de moeite waard.

Peterenwil

We waren zeer tevreden. kindvriendelijk en schoon.

Schubi30

Standaardplaats relatief klein en onverzorgd. Het wordt niet geharkt en schoongemaakt na het verlaten van de plaats. Geen water in de buurt van de plaats. Je staat heel dichtbij. Sanitair zeer goed, strand goed en strak. We betaalden 52 € voor 2 personen. Te veel voor deze plek.

Peterenwil

We waren zeer tevreden. kindvriendelijk en schoon.

Campingpark Kühlungsborn