• mei 2022

Vriendelijk personeel, geweldig restaurant, zeer rustig, we waren zeer tevreden. 👍👌

• oktober 2020

Overnachten voor de camping op de aparte SP (14, - €). Slechts één nacht geldig, daarna moet je voor de volledige prijs naar de CP.

• juli 2020

Alles daar wat kampeerders nodig hebben. Zeer schoon sanitair, alles inclusief afvoer, vers water, bijkeuken aanwezig. Vriendelijke service en erg behulpzaam. Het landschap is prachtig en gemakkelijk te voet of met de fiets te verkennen.

• mei 2022

• oktober 2020