Hele fijne plek met alles wat de camperaar nodig heeft. Plaatsen groot genoeg, het sanitair schoon en voldoende.

Timmi01

Het is ons goed bevallen, alles was aanwezig, alles was schoon, fijne ontvangst, graag weer, alleen een klein minpuntje, er was niets om de afwas te doen, stonden op 25.6. daar

Gaella

Vooruit 1 ster! Campers staan belachelijk dicht op elkaar. Wij zijn daarom doorgereden naar 6883. Misschien dat de faciliteiten perfect zijn, maar daar zijn we niet aan toegekomen.

Wohnmobilpark am See