• september 2020

Te duur. 53 euro voor twee nachten in een camper met 2 personen. Door de hoge bomen nauwelijks tv-ontvangst. Erg drassig als het regent. Plau am See is alleen per fiets te bereiken.

• augustus 2020

Helaas is de staanplaats gesloten .. alleen op de camping .. maar dan twee keer zo duur ..

• juli 2020

Ondanks Corona een fijne plek, mooie parkeerplaatsen direct aan het water, sanitair zeer schoon, broodjesservice. Neem altijd onze bijboot mee, die hier redelijk makkelijk te lanceren is, erg rotsachtig! Maar we komen terug.

• september 2020

• augustus 2020