• juli 2021

• juni 2020

Geweldig plek! Terrasvormig. We hadden uitzicht op de baai. Heel rustig en veel schaduw, wat erg prettig was op 30 graden. Er is hier zelfs een hondenspeeltuin. Bij de receptie kregen we goede tips voor de omgeving. We komen zeker terug.

• juli 2018

De receptie heeft tussen 1 en 3 uur pauze, beetje vreemd in het hoogseizoen. Daarna moeten alle klanten ineens geholpen worden, waardoor het een chaos wordt. Zeer onvriendelijk personeel wat er blijkbaar geen zin aan heeft en blij is als de klanten rechtsomkeert maken.

• juli 2021

• juni 2020