helemaal te duur, 37 euro voor een parkeerplaats. Restaurant 26 euro per schnitzel. Gazon niet gemaaid. Niet geschikt voor ernstig gehandicapten, overal zijn trappen

• oktober 2022

Sanitair is netjes, we zijn vriendelijk geholpen. In deze periode is de camping zeer rustig. We konden vrij rond rijden om zelf een plek uit te zoeken aan het water.

• oktober 2022

Kamperen aan het meer, vriendelijk personeel. sanitair schoon. Een beetje hoog voor 30 euro voor een nacht in het laagseizoen 10 oktober. Afstand tot Schwerin ongeveer 7 km. Bus op ongeveer 1 km afstand.

Ferienpark Seehof