• juli 2021

Pleintje aan de Ueker in de directe nabijheid van het stadscentrum. Machine om te betalen of 's avonds rond 18.00 uur komt de dame ophalen. geen chemicaliën in de toiletten, anders is de gootsteen verboden. Elektriciteit en water zijn inbegrepen. 12.- € + toeristenbelasting.

• oktober 2020

• juni 2020

Opnieuw gebruikt als tussenstop. Zoals altijd werden we hartelijk verwelkomd en brachten we een rustige nacht door. Prijs € 12 + toeristenbelasting € 1,80 per neus. Reserveren is mogelijk. We komen terug !!!

• juli 2021

• oktober 2020