Mooie, rustige plek, korte wandeling naar het centrum. De technische voorzieningen zijn verouderd en lastig te gebruiken, zelfs defect. Het betalen met muntjes is hardnekkig, een elektriciteitszuil slikt muntjes in, maar er is geen elektriciteit.

AAV

Zo teleurgesteld dat de betaalautomaat Mastercard of Visa niet accepteerde en geen munten accepteerde. We konden daarom niet betalen en konden niet overnachten in dit prachtige stadje.

gacnac

We staan hier nu op 15-5-2023 en kunnen geen water tappen want de sani is defect, maar evenzogoed 10 euro. verder een fijne plek met Ramba Zamba, Aldi en Lidl in de buurt.

Stellplatz Rio Gande