Zeer vriendelijke ontvangst. Aankomst en vertrek ongecompliceerd. Plaats ligt op het platteland. Sanitair is superschoon. Sterk aanbevolen.

Mikuchan

heerlijk stille camping, natuurlijke opzet, geen chalets/stacaravans, geen hekjes maar natuurlijke afscheidingen, mooie omgeving, schoon en nieuw sanitair

Jasmienes

Naar aanleiding van de reviews hier naar toe gegaan maar er was niemand, formulieren in meerdere talen om jezelf in te checken, plus envelop om het verschuldigde bedrag in te doen. Voor 1 plek en 2 volwassenen €30,00.. Uiteindelijk viel het geheel ons zo tegen dat we zijn doorgereden

Campingpark Schellental