De plaats ligt in een natuurgebied onder de bomen direct aan de heide. Niets aangelegd, ongelijk, geen aan- en afvoer. Te weinig stroomaansluitingen. Weg van de beschaving. Totaal overvol vanwege de bloeiende heide. Wij reden verder.

lotus!

Een supercamper plek als je van wandelen houdt, direct naast de nu bloeiende heide met plekken op zand onder bomen. Enkele plekken met stroom (zie hieronder). Bij de kiosk in een schoon toilet, vanaf 10u open

lidewijw

mooie ligging. kosten 13 euro voor het onderhoud van het natuurgebied. Geweldige wandel omgeving! kiosk was dicht, toen wij r waren. stroom 1 euro per 10 uur.

Wohnmobilstellplatz