• juli 2020

Camping met redelijk wat vaste plaatsen. Wij zijn er geweest om te beoordelen, maar ziet er allemaal wat “ouwelijk” uit. Prijs absoluut te hoog. Niet verbleven.

• september 2019

Grote camping. Aparte camperplaatsen. Hier stonden -direct achter- tenten met een schoolkamp waardoor wij achteraan ‘in het dal' zijn gaan staan. Daar heel rustig en stil tussen de bomen. Redelijk wat vaste plaatsen. Sanitair nieuw en oud. Prijs met ACSI binnen de perken, anders erg duur.

• augustus 2017

Je krijgt alleen buiten het seizoen korting met je kaart. Maar 32.50 per nacht is echt belachelijk duur! De eigenaar zei dat hij het ons verteld had wat de prijs was, nou, absoluut niet!

• juli 2020

• september 2019