lubeko

Leuke plek voor overnachting. Schoon toilet en douche en vriendelijk personeel. Het restaurant neemt alleen reserveringen aan, dus gingen we hongerig naar bed, ondanks dat de plaats halfvol was. .

• oktober 2022

Opvallend sympathiek ontvangst! Grote camping op volledig stille locatie direct aan 1 vd vele stuwmeertjes in dit gebied. Direct vanaf de camping het bos in of op de fiets de gravel paden op. Alles aanwezig. Ik schrok even vd prijs 35,25, ontvangst, keuze en locatie maken dat helemaal goed.

• oktober 2022

Camping Prahljust