Het enige pluspunt voor ons is de locatie van de plaats. De prijs 22 euro is erg hoog. Elektriciteit extra, water extra, WiFi extra. De vuilnisbakken staan op de camping. Afvoeren was gratis.

• november 2022

heerlijk rustig plekje, tenminste in het laagseizoen 😉 Alles is aanwezig wat we van een staanplaats in de natuur verwachten, waaronder V&E en visbroodjes aan het haventje 👍 Als de camping ernaast open is kan dat natuurlijk de rust en stil

hallkemper

We overnachten 26/6 op deze CP. De plaatsen zijn niet al te ruim maar je hebt een prachtig uitzicht met in de verte het eiland Baltrum. Maar daar betaal je dan wel €20 voor, wat voorheen €10 was. Maar OK alle camperplaatsen langs de kust zijn duur geworden.

• november 2022

Wohnmobilplatz Nordseeblick