Ging er gisteren, maar het was vol met reizigers in caravans, dus bleven niet. Er stonden daar drie politieauto's, dus misschien hebben ze ze verplaatst.

Eternity

Het nodigde niet uit om hier te staan. Scheve plaatsen en overal onkruid, ook tussen het gravel. Zeker geen 10 euro waard. Er stond slechts 1 camper en we zagen 2 campers net als ons aankomen, kijken en vertrekken

Veldhuis21

Zeer onverzorgde plek! Vies en begroeid met onkruid! Prijs 10 euro van middernacht tot middernacht! wang!! Betaal opnieuw vanaf middernacht!! Niet aan te bevelen!!!

Parkplatz Adenauerring