Sanitair absoluut schoon, maar voelt wel als terug naar de jaren 1960. Kleine plaats voor de camper, stroomverbruik (door beheerder afgelezen) buitensporig en daarmee in totaal zeer prijzig. Zeker ook vergeleken met andere gelijkwaardige of betere campings. Wel een stille omgeving.

oppat

Eigenaar vriendelijk, bracht ons naar de plek,locatie weinig te beleven. sanitair was goed, water op de plek Wij betaalden €68,- voor 2 nachten met hond en elektra vrij duur vonden wij.

• september 2020

• september 2020