zou een mooie rustige plek zijn. niet dus. veel overlast door muziek in de avond, van een soort vakantiekamp(?) vlakbij. Weg rust. 😖 twee sterren voor goede ver/entsorgung

• oktober 2022

Rustig en kalm het ericacafe is open vrijdag tm zondag. Aardige Turkse mensen. Goed eten en kleine prijzen. Ik hoop dat ze het daar redden.

klod1125

Op 29 augustus 2022 hangen er nog steeds borden op deze camperplaats: verplicht aanmelden bij de Touristinfo in Esterwegen voor controle geldig coronatoegangsbewijs. Wij zijn gelijk doorgereden.

• oktober 2022

• Zum Erikasee