Prima wandel en fiets camping. Mooie omgeving, zeker als de heide bloeit. Vriendelijk ontvangen. Broodjesservice aanwezig. Schoon sanitair! Afvoer vuilwater en schoonwater hadden wij op de plek zelf. Een hele goede supermarkt in het dorp! En een open lucht zwembad nabij. Komen zeker terug.

Decamperaar

wat een verschrikkelijke eigenaar zeg, er staat nergens dat je. ingang moet betalen en dat werd tot 6 x tegen mij gezegd op een zeer onvriendelijk manier en toen wilde de eigenaar mijn man nog slaan en sloeg tegen onze camper aan toen we wegreden verschrikkelijk nog nooit zoiets meegemaakt

Ben-mo

Mooie, goed onderhouden camping, ruime keuze in plaatsen. Het sanitair is wat beperkt. Jammer dat niet alles wat wordt aangegeven (bistro, broodjes) ook aan het einde van het seizoen beschikbaar is, terwijl er toch aardig wat gasten zijn! De omgeving is mooi om te wandelen en fietsen.

Camping Sonnenberg