Mooie, goed onderhouden camping, ruime keuze in plaatsen. Het sanitair is wat beperkt. Jammer dat niet alles wat wordt aangegeven (bistro, broodjes) ook aan het einde van het seizoen beschikbaar is, terwijl er toch aardig wat gasten zijn! De omgeving is mooi om te wandelen en fietsen.

Vlaspolder

Hele leuke camping. Goede service . Waar worden je broodjes 's morgens bij de camper gebracht. En op dit moment had hij twee jonge Ransuilen zitten. Als we in de buurt zijn, komen we zeker terug.

Camping Sonnenberg