Camping Sonnenberg

Faßberg, Landkreis Celle, Nedersaksen, Duitsland

• juni 2024

prachtige camping midden in de bossen . wij mochten zelf een plaats uitzoeken en werden daarna naar deze plaats begeleid . alles voorzieningen prima onderhouden . zeer vriendelijke eigenaren met passie voor de gast en hun camping . voor ons een aanrader .

tonmerkx

Prima wandel en fiets camping. Mooie omgeving, zeker als de heide bloeit. Vriendelijk ontvangen. Broodjesservice aanwezig. Schoon sanitair! Afvoer vuilwater en schoonwater hadden wij op de plek zelf. Een hele goede supermarkt in het dorp! En een open lucht zwembad nabij. Komen zeker terug.

Decamperaar

wat een verschrikkelijke eigenaar zeg, er staat nergens dat je. ingang moet betalen en dat werd tot 6 x tegen mij gezegd op een zeer onvriendelijk manier en toen wilde de eigenaar mijn man nog slaan en sloeg tegen onze camper aan toen we wegreden verschrikkelijk nog nooit zoiets meegemaakt

• juni 2024

Camping Sonnenberg