We werden hartelijk verwelkomd. Voor ons als nieuwelingen was het een geweldige eerste keer met onze caravan. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Alles aan het sanitair was super schoon. Broodservice. Het eten in de kribbe was ook erg lekker.

NeueFreiheit

Werkelijk een geweldig fijne campingplek. Super mooi toiletgebouw. met een gastekaart kun je voor de poort de bus naar Goslar pakken en genieten van korting op diverse musea.

ZivaArLi

Prima camping, wij zijn hier al een paar keer geweest. Alles was geweldig, zeer schoon, geweldige wandelpaden.

Harz Camp Goslar