camperplaats is prima ,wel erg duur. wij betaalden 33 euro voor 1 nachtje incl. hond en stroom. let op! als camperaar kun je savonds na 8 uur niet meer douchen of afwassen . er is wel een extra toilet op de camperplaats bij de receptie.

Els5168

Met de plaatsen is niets mis Het is inderdaad niet erg schoon en het is rommelig Je douche heeft geen deur .Er zijn twee tap punten voor water en vuil water moet je weg brengen Wij betaalde voor twee personen € 29,00 per nacht en €1,00 voor gebruik van de douche

• juli 2021

Bijzondere maar leuke camping geleid door nonchalante beheerders. Smoezelig sanitair en geheel ontmanteld restaurant.(Corona). Camping wel mooi gelegen en direkt aan Weser fietspad. Op loopafstand van eenvoudig maar heel leuk restaurant in dorp naast pontje. Wij betaalden totaal € 18,00/ pn.

• juli 2021

Wesercamping Hemeln