bikki78

Hoge prijs voor een plek op een hobbelig veld. Geen huisdieren op camping. Wel op veld vooraan. Watertappunten nabij, voldoende elektrapunten. Wel wat geluid van weg voorlangs. 30 euro voor 1 nacht vind ik teveel voor 2 volw 1 kind 1 hond. Sanitair wel ok.

Pazzkitt

Leuke locatie voor een paar nachtjes. Niet ver van de autobahn. Vlak terrein vooraan bij de slagboom. Grote plaatsen. Het sanitair ziet er redelijk goed uit en wordt keurig schoongehouden. We betaalden €26,50 voor een overnachting.

Campingplatz Hatten