• oktober 2021

Camperplaats stond nergens aangegeven, en er leek ook niet echt op campers gerekend te zijn. De (inderdaad heel aardige) eigenaar probeerde nog een plekje voor ons te improviseren, maar lozen cassette toilet was iig niet mogelijk. Dat was het enige wat wij echt nodig hadden, dus we zijn doorgereden.

• juni 2021

Een goed onderhouden boerderij met een zeer aardige eigenaar. De aangeboden broodjesservice werkt wonderwel. De boerderij is bijzonder geschikt voor een verblijf met kinderen. De parkeerplaats is prachtig gelegen op de binnenplaats en met onze Womo (6.60m) waren er geen problemen om te vragen.

• oktober 2021

• juni 2021