Camping am Blockhaus

Herzberg am Harz, Landkreis Göttingen, Nedersaksen, Duitsland

Heerlijk rustige plek (althans in juni), heel dicht bij de natuur aan de rand van het bos. Keuken en toiletten schoon en aantrekkelijk, V/E wordt niet alleen als tussenstop gebruikt. Contant betalen was na drie weken Scandinavië even een cultuurschok. Anders aanbevolen.

fünfauftour

wie van rust en natuur houd, en niet teveel eisen stelt aan het sanitair, wel proper maar gedateerd, is het een ideale camping, camperplaats wij betaalden 23 euro per nacht inclusief stroom, wifi,douche alles inclusief.

Camping am Blockhaus