• december 2023

Tijdelijk gesloten. Opslag bouwmaterialen. In het restaurant goed kunnen eten. Normaal meer sterren. Volgens personeel restaurant mag je op het parkeerterrein staan en van hen ook overnachten. Zeggen erbij dat men niet weet wat de stad ( politie) ervan vindt. Wij komen volgend jaar wel terug.

jannes.riekje

Hier moet je, in ieder geval in het hoogseizoen, tussen 11 en 15 uur aankomen, anders staat het vol. Eigenlijk is het niets bijzonders maar wel leuk om een wandeling rond het meer te maken

MargaretenRuud

Lijkt een goede plek voor een overnachting maar voor ons geen plaats, te druk.

• december 2023

MargaretenRuud

Lijkt een goede plek voor een overnachting maar voor ons geen plaats, te druk.

Stellplatz am Hohnsensee