wij zijn net aangekomen op deze camping. mooie ruime plaatsen je kan kien uit comfort plaatsen en ge wone plaaten. wij hebben gekozen voor de normale plaats. betaalden we 43Euro voor. niet goedkoop maar daar zit dan ook alles in.

renze4

Hallo, wat komt er nog meer bij de € 59? Elektriciteit, toeristenbelasting enz.? Met vriendelijke groeten. Ik zou graag een antwoord ontvangen.

Die-immer-lacht

perfecte camping, prachtige ligging achter de dijk met uitzicht op de Waddenzee. Goede fietsmogelijkheden. wij betaalden incl. hond € 48.00.

Camping am Deich Nordsee