op zich een redelijk camping. bij het afrekenen € 3,50 per persoon extra betalen vanwege “verblijftax” . dit was voor de douche enz? omdat ik feitelijk geen stroom had verbruikt, hoefde ik alleen het basis bedrag € 1,50 te betalen . dus een nacht verblijf niet € 17,70 maar € 24,50.

syts

hier 3 nachten gestaan. een eenvoudige camping met goed sanitair en broodjesservice. Dorpje is niks te beleven, maar Goslar ligt vlakbij. Mooie wandelroutes vanaf camping. Veel vaste staanplaatsen, waardoor het wat ongezellig overkomt.

• oktober 2022

Hoewel ook wij hier prettig hebben gestaan was het bedrag dat wij moesten betalen na afloop heel veel groter dan hier vermeld staat! Reken maar op bijna 30 euro voor 2 pers. met een stroomafname van gemiddeld 3 Kw per dag. (8 euro pp, 7 euro plaats, stroonaansl.kosten, Kurtaxt etc.).

• oktober 2022

Camping Am Krähenberg