Leuk, maar het is allemaal nét niet. Plaatsen met mooi weer al aardig drassig. Voldoende sanitair, maar gedateerd en niet echt heel schoon. Wel lekker onbeperkt douchen met een goede warme straal. Goede loosplek. Beperkte satellietontvangst ontvangst door de vele bomen. Wel lekker groen dus.

• juli 2020

Kleine camping met een mix van vaste plaatsten en toerplaatsen. Vriendelijke beheerder. Sani OK. Wel aan drukke weg.

• juni 2020

Klein maar fijn. Mooi gelegen op een "eiland". Het sanitair is niet bepaald modern, maar zeer schoon. Behulpzame en prettige telefoniste. Bakkers op loopafstand in de stad in Edeka. We voelden ons comfortabel en kunnen de plek alleen maar aanbevelen.

• juli 2020

• juni 2020