• augustus 2021

geen camperbord te zien, personeel wist van niets. niet duidelijk of deze plek nog bestaat

• juli 2018

Wij zijn bij dit hotel geweest, maar er is geen stroomaansluiting. De bediening wist van niets. Wij zijn daarop verder betrokken

• juli 2016

Mooie cp op de parkeerplaats van het restaurant. We aten er heerlijk en zeer redelijk geprijsd. De gastheren zingen erg aardig en behulpzaam en leenden ons een waterslang om de tank te vullen! Elektriciteit is er ook en allemaal gratis. Een bakker die ook zondag open is op 5 minuten lopen.

• augustus 2021

• juli 2018