Waren vandaag op het Schweizer Lust Restaurantplein en het plein was vrij hoog gesloten, het gras was erg onverzorgd. Niemand kon iets zeggen over wanneer en hoe het weer open ging. Zonde. Ik ga er altijd graag heen

Ottocatago

zeer mooie plaats rustig gelegen restaurant aan het plein zeer mooie omgeving mooie fietspaden beekje achter het plein in de herberg kan je goed eten en het personeel is erg aardig nu de prijs €15 is inclusief electriciteit water we komen terug

• mei 2022

Geweldige staanplaats, 10 euro inclusief elektriciteit, verwijdering, vers water. Zeer rustige ligging. We komen zeker terug.

• mei 2022

Stellplatz Schweizerlust