Nordhorn, Landkreis Grafschaft Bentheim, Nedersaksen, Duitsland

Hof Kaamps

Camperlocatie in buitengebied - gebruik GPS-coordinaten i.v.m. met de verkeersveiligheid - entree [200m ten zuiden van de locatie] via evenwijdige weg langs de B213 - stroom 2,50 - centrum 6km

• Wietmarscher Straße 157

48531, Nordhorn, Duitsland

Wat hebben wij hier heerlijk gestaan. wat een rust en ruimte. We hebben gezellig gesproken met de eigenaar en kregen verse eitjes toe. Vuilwater lozen en water aanwezig. Voor stroom moet je 2,50 betalen. Voor 5 euro een heerlijke plek. Van ons mogen er meer van dit soort plekken zijn.

Kees-Marja

Rustige camperplek met weinig voorzieningen, maar we kwamen voor de rust en die is er goed te vinden. We stonden heerlijk alleen op het veldje. Ook onze honden hebben genoten. Nog een paar verse eieren gekregen van de aardige eigenaar. Wij komen vast nog eens terug.

• augustus 2021

Heerlijke rustige plek in het groen. Netjes onderhouden inclusief water en afvalwater lozen. Stroom op aanvraag en betaald. Vriendelijke behulpzame eigenaar. Prachtige uitvalsbasis voor fiets en wandeltochten in het grensgebied en verder. Staan hier nu voor de tweede keer en komen zeker terug.

• augustus 2021

• Wietmarscher Straße 157