prachtige rustige camperplaats in een landelijke omgeving. Eigenaar is bijzonder vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. In het winkeltje kan je eieren en verse koffie halen. Goed voor elkaar.

FreeCamp

heerlijk rustig plekje. alleen stroom en water. vriendelijke mensen. een plekje om tot rust te komen.

• december 2022

wij hebben hier 1 nacht gestaan. het vroor stevig. het was ook wat lastig te vinden in het donker. De eigenaar os zeer gastvrij en vriendelijk. we kregen ook verse eitjes. Er is stroom.

• december 2022

Hof Kaamps