SP parallel aan de snelweg. Erg hard. Wat Northeim biedt als parkeerplaats voor campers is een schande. Alle 3 plaatsen zijn een grap

Robert2011

prachtige plek, gunstig gelegen, ideale tussenstop op onze reis van het Bodenmeer naar de noordpunt van Denemarken. schoon en ordelijk. zijn prijs waard. Afhankelijk van het perceel kan een lange kabel nodig zijn voor elektriciteit. Geluiden van de A7 waren voor ons draaglijk. kom zeker terug

• maart 2023

Voor één nacht oké. Standplaats ligt direct aan de A7 en daarom is het erg gehorig, zelfs 's nachts.

• maart 2023

• Am Nordhafen