Op deze plek overnacht voor € 5. In het zwembad waar je ook kunt douchen moet je betalen voor € 3 per persoon. Elektriciteit 1€ voor 6 uur. De Auto Poser beschreven van maandag tot en met dinsdag hadden wij niet. € 3,- voor de douches vonden wij iets te duur, maar bij Hansefit is het gratis.

• april 2023

Mooie plek om te staan. het zou mooi zijn dat je in de toekomst ook voor 10 cent water kunt halen. Heb een aantal munten voor stroom betaald voor de tijd die ik nodig heb.

• april 2023

• Zum Salzgittersee 45