Aten erg goed en hadden een goede plek om te parkeren voor de nacht. Geen aan- of afvoer maar zeer rustig. Wij komen graag terug.

Wolf1887

de pub en het restaurant zijn op dinsdag en woensdag gesloten, dus we konden niet blijven. Neem contact op met de website voordat u deze bezoekt.

beardymc

Prima plek om te overnachten. Heerlijk gegeten in het restaurant. Om op de parkeerplaats te komen bruggetje oversteken, bord tot 3500kg negeren is neergezet om sluip verkeer tegen te houden.

Gasthaus Horster Mühle