• juli 2021

Kleine camperplaats met 6 camperplekken. We betaalden €22,- per nacht + €4,- voor gebruik sanitair en electra. Het sanitair is hyper modern en erg schoon. Op de camperveldje rook het naar verbrand frituurvet van het naastgelegen restaurant. Al met al: teveel geld voor te weinig.

• augustus 2020

mooie camperplaats bij de ingang van de camping. maar voor alles moet apart betaald worden, twee personen, camper, sanitair en stroom €23 per nacht.

• juni 2020

Kleine plaats receptie in NL hand. Vriendelijk met broodjesservice. Ik had slecht weer en Was moe van het rijden in het Harzgebergte.

• juli 2021

• augustus 2020