• november 2023

De aan- en afvoer is goed, maar de parkeerplaats is te klein en niet onderhouden. De prijs voor 2 volwassenen is utopisch: 29,30 euro. Wij komen niet terug. Het was slechts een korte noodoplossing. Er zijn veel mooiere parkeerplaatsen in de buurt die ook veel goedkoper zijn. Jammer. Pelle

Dieseltreiber

Twee dagen hier gestaan. Eind van de middag komt de Platzwart geld halen. Aardige man. Water en stroom aanwezig en goede afval water stort mogelijkheid.

• juni 2021

Wij betaalden € 28 voor een overnachting de volgende dag. Als ik dat had geweten was ik doorgegaan. Geen opzegtermijn, zwembad parkeerplaats, zwembad gesloten, elektriciteit en water zijn extra. Vanwege de bomen is satellietontvangst niet in alle stoelen mogelijk. Openbare orde kantoor komt ophalen.

• november 2023

• juni 2021