supergemakkelijke plek! vooraan is het vast voor stacaravans; wil je gebruik maken van het achterterrein dan moet je de wei controleren, dit kan in droge tijden! We hebben hier een paar leuke nachten gehad! Zwemmeer direct te bereiken!

Inhei

goede camperplaats zonder voorzieningen, daarvoor gratis Overdag dagjesmensen die naar de zwemgelegenheid gaan.

• augustus 2021

kleine plek, drassig terrein en veel vliegen. Het zou geschikt zijn voor vijf campers, maar er parkeren ook badgasten dus je hebt mazzel als je een goed plaatsje vindt. wij zijn in elk geval weer weg gegaan.

• augustus 2021

• Bekassinenweg