Aardige camperplaats nabij snelweg. Late aankomst mogelijk want alles gaat via automaat. Je betaalt voor de plek en verder gaat alles via een saldo wat je moet plaatsen op je gastenkaart. Je kan je bidon nog niet eens vullen. Gaat wel een beetje ver. Griek is prima! Winkel vlakbij.

Leersum

Mooie parkeerplaats nabij de snelweg. Er is een modern washok aanwezig. De aan- en afvoer is ook prima te gebruiken voor grote mobiel. De Griek ter plaatse voorziet je van heerlijk eten en koele drankjes. We zullen terugkomen.

Camping- und Stellplatz Westerstede