Een viertal nachten genoten van stilte en rust. Op een eenvoudige camperplaats waar je de nodige service vindt zoals water en ledigen van toilet. Meer hadden we niet nodig. Blij en dankbaar dat we nog zulke camperplaatsen vinden aan 11€!

Klarebie

Deze plek is heerlijk voor als je rust zoekt. Klein, eenvoudig, volop natuur om je heen en toch relatief dichtbij alle voorzieningen (ca. 5 km). En ook een prima prijs: € 11,00 / nacht incl stroom etc.

YoMa

Super plek. Alles voor de camper, geen douche/toilet. Prijs € 11,00 incl. alles (ook elektra 16Amp). Fietsen mogen in de schuur. Geweldige fietspaden. Heel stil. Schaduw en windluwte door dijkje en bomen rondom de CP. Restaurant op 1,6 km.

Am Gulfhof