Wohnmobilstellplatz am Schlosspark

Bad Bentheim, Landkreis Grafschaft Bentheim, Nedersaksen, Duitsland

• juli 2024

Voldoende munten meenemen. Sanitair in orde, douche en toilet. Kasteel is op loopafstand. Ook supermarkt goed bereikbaar. Wij betaalden 9 euro per dag aan een betaalstation. Pinpas niet mogelijk.

• juli 2024

Zorg ervoor dat u voldoende euromunten bij u heeft (€ 0,50, € 1 en € 2). De kaartautomaten accepteren geen bankbiljetten en de kaartautomaat werkt niet.

• juni 2024

Check eerst of er geen grote tent staat. Wij hadden een Schutzenfest naast de plaats, tot ver na 1 uur muziek en niet slapen. Geen enkele waarschuwing te vinden

• juni 2024

Wohnmobilstellplatz am Schlosspark