karibikmueller

tussen 13u en 15u is de slagboom gesloten, je kunt er dan ook niet uit veel vaste plaatsen , weinig Nederlanders leuk voor kinderen, die kunnen hier erg leuk spelen en loslopende dieren 32,- met camper 2 personen , zonder douchen daar kun je wat van vinden en voor de rest.. ach het is vakantie …

DeBeat

bij aankomst om 20:30 uur werden we weggekeken niemand groete ons terug bij het gedag zeggen. de weg erheen (grindpad) zit vol kuilen en overhangende takken. echt niemand die ons wilde helpen voor een plekje. de ene ster is voor de kippen en haan die er rondlopen. verder niet naar toe gaan.

Strand-Terrasse