• juni 2024

prachtige nieuwe CP op fietsafstand van het centrum. mooi meertje en zwembad op loopafstand van het park. Hier 3 nachten gestaan en top geregeld met de check in automaat en de mooie camper verzorgplaats. We komen zeker nog een keer.

A-locatie-CamperparkHetHulsbeek

Keurige CP en alles goed geregeld; mis alleen het vakantiegevoel en sfeer, wat ook wel komt door de directe omgeving. Kan nog komen, maar zie het nu meer als doorreisplek voor 1 nacht.

camppatje

Deze CP zet een nieuwe standaard. Vooral het legen van je cassette toilet. Je stopt hem achter een luikje en komt na 2 minuten leeg, schoon en met toilet vloeistof gevuld terug. Na 13 jaar camperen nog nooit zoiets mee gemaakt. Wat een dag, ik heb zin in patat.

• juni 2024

Revierpark Wischlingen