• november 2023

Leuke kleine parkeerplaats midden op een camping, rustig gelegen hoewel de Silbersee en de Lakeside Inn op loopafstand liggen. Sanitaire voorzieningen en afvoerruimtes zijn in topconditie. Wij komen graag terug.

sonja

We stonden tussen (redelijk verwaarloosde) vaste caravans en chalets. Sanitair voldoet minimaal goed. De streek heeft heel wat te bieden voor enkele dagen, maar niet vanuit deze camping. Voor 1 nachtje op doortocht voldoet hij. Op 500 meter kan je lekker eten/drinken in de Lake Inn.

Jerôme!

Perfecte plek. Geweldige douches! 25 minuten lopen om bij de zwemplek van het meer te komen, kost een paar euro. Gastheer is geweldig, kwam ongepland opdagen, zeer gastvrij en gastvrij. Wij komen zeker terug!

• november 2023

Nog geen foto's