bigfive

Mooie parkeerplaats direct aan de Weser, dichtbij de historische oude binnenstad. Helaas is de Weserbrug nog steeds gesloten voor voertuigen met een gewicht van 3,5 ton of meer. Let op voor voertuigen onder de 3,5 ton. De voertuigbreedte is beperkt tot 2,10 m. Neem dus een omweg.

Dieter-N

Hallo Dieter, De brug zal waarschijnlijk nog langere tijd gesloten blijven voor grote voertuigen. Maar het is beter om een brug te hebben die gebruikt kan worden door auto's, fietsers en voetgangers, dan een brug die voor langere tijd door niemand gebruikt kan worden voor verdere bouwwerkzaamheden! Hartelijke groeten Wesercamping Höxter

Sytze-en-Willy

Hallo, We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze plaats 5 sterren heeft gegeven. Veel groeten en tot ziens in Höxter Wesercamping Höxter

Flossplatz