Een doorreislocatie, veel mensen rijden 's ochtends vroeg naar hun werk, direct boven de toeristenparkeerplaats. De gasopslag is zichtbaar vanaf de parkeerplaats. Beverblick wordt ook via de toeristenparkeerplaats bevoorraad. Erg lawaaierig, geen wasgelegenheid. De eigenaar is erg vriendelijk, de prijzen zijn goed, maar het is meer geschikt voor één nacht. De sanitaire voorzieningen zijn voldoende en erg schoon.
simpel, maar doeltreffend. Vriendelijk ontvangst. Maandag is rustdag. Dan kan je ook niet afrekenen. dst moet je dan zondag doen. 'smorgens gaan ze pas om 11u open, dus een vroeg vertrek is er niet bij, of je moet de avond er voor betalen. Prijs €21, stroom €0,50 kwh, douche €1,20 voor 10 minuten douchen.
Laat een review achter
Ben jij hier geweest? Vertel andere camperaars wat je ervan vond.