Tierpark

Kleef, Kreis Kleve, Regierungsbezirk Düsseldorf, Noordrijn-Westfalen, Duitsland

Tierpark

wat afgelegen plaats naast dierentuin en park - enig verkeersgeluid - supermarkt 800m - centrum 2,5km

• Tiergartenstraße 74

47533, Kleef, Duitsland

• juni 2021

Een erg leuke CP. En nog geen 100 meter van de ingang van een leuke kleine dierentuin,intree 5 euro. En daar naast een prachtig park met zeer bijzondere oude bomen,een prachtig geheel. Wij stonden er van nacht met 2 campers en gisteren met 5. En dat alles gratis,zonder voorzieningen.

Gre-en-Peter-Koning

nette parkeerplaats in het groen. mooie geving om te wandelen je hond uit laten of te fietsen en natuurlijk bij een kleine dierentuin. allemaal plus punten maar, het verkeerd geluid als je er niet tegen kunt moet je hier niet gaan staan. ik heb heerlijk geslapen

stoker

Schone parkeerplaats bij een park en kleine dierentuin, je hebt geen blokken nodig om vlak te staan. Ligt aan een drukke weg die je hoort maar wij vonden het geluid niet storend.

• juni 2021

• Tiergartenstraße 74