• juli 2020

GPS N 51.76455, E 7.39897 klopt hier ook niet hebben het niet kunnen vinden op deze punten.

• september 2019

Zeer mooie locatie in de rozentuin, dicht bij bakkers en restaurants. Plaatsen zijn ongeveer 9 m lang. Maar heel schuin.

• september 2019

Een eenvoudige én aantrekkelijke overnachtingsplek. Naast een openbare rozentuin (de terechte trots van het dorp). Ons verblijf werd op de achtergrond opgeluisterd door een vrolijk optreden van een lokale harmonie.

• juli 2020

• Am Rosengarten