voor deze prachtige camping moeste we wel 33 euro betalen ipv opgegeven 21 euro! BIR

• oktober 2022

Heel fijn verblijf gehad op deze camping. we gaan zeker en vast terugkomen op t zelfde plekje op de camping met onze oude, tot camper omgebouwde brandweer wagen.

Camper-family

prachtige camping. zeer vriendelijke uitbaters. Christian met vrouw Gisi en zuster Sonja. lekker gegeten. alles mooi schoon. Lekker zwembad op de camping. zeker een bezoek waard. O ja... de zelfgebrouwde snaps moet je geproefd hebben.

• oktober 2022

Zur Schönen Aussicht