• juli 2024

een camperplaats kan je dit niet noemen …. wel heel erg alleen in het bos …. ondanks onze M&S grove banden toch vastzitten …. max 3 of eigenlijk 2,5 plaatsen voor niet te grote …. wel dichtbij Monschau … steil ritje maar toch

• juli 2024

Heel mooie ligging, plaats voor drie campers aan een vijvertje. Er is een toilet en voldoende stroom voor je koelkast . Voor grote campers is het inrijden aan de krappe kant. Op een half uurtje wandelen ligt het mooie stadje Monschau.

wezelaar

superleuke plek. Als u van rust en stilte houdt, is dit de plek voor u. Wij komen in ieder geval terug.

• Alte Monschauer Straße 1

52156, Monschau, Duitsland