Oberhausen, Regierungsbezirk Düsseldorf, Noordrijn-Westfalen, Duitsland

geluidsoverlast treinen - winkelcentrum 100m

• Arenastraße

46047, Oberhausen, Duitsland

• augustus 2022

Plek viel ons alles mee! Goed geslapen, niet echt trein overlast gehad. Geen vakantieplek, maar prima als je op doorreus bent of daarheen wil om te winkelen. Ook op loopafstand van SEALife, Legoland Discovery Center (aan het andere eind van het winkelcentrum). Geen faciliteiten.

PNM-WINDT

Dit is geen CP maar een mix-parking. Uitermate geschikt voor een overnachting om het geweldige overdekte winkelcentrum Westfield (Centro) te bezoeken. Met de kerstmarkt is het zeker een aanrader. je komt hier niet voor de plaats maar om te winkelen. wij doen dat enkele keren per jaar.

• april 2022

Gewoon een veredelde parkeerplaats zonder voorzieningen. Wel goed genoeg voor een dagje winkelen of een bezoek aan een concert. Geluidsoverlast van de treinen hebben we niet gehad. Dit kan in de zomer anders zijn als je de raampjes open hebt.

• augustus 2022

• april 2022