Hallo, de plaats is eenvoudig maar zeer centraal. De toiletten tegenover de havenmeester zijn in orde, de douche had 15 minuten water voor één euro, maar helaas alleen koud. Misschien had dat vooraf gezegd moeten worden. Ik denk dat we hier twee keer waren, de eerste en de laatste keer...

HePeBa

Parkeerplaats mooi en dichtbij het zwembad. Van de snelweg heb je niet per se last. Ook ruimte voor grotere campers. Elektriciteitsprijs is oké.

• december 2023

Camperplaats aan de haven en op loopafstand van Centro het grootste overdekte winkelcentrum van Europa, op de is CP 16 Amp stroom en goed verlicht

• december 2023

Marina Oberhausen