LichtZinnig

Prettig verblijf gehad! Hier een paar nachten gestaan. Op loopafstand van een winkel en mooie wandelgebieden. Ik vond het douchen wel wat prijzig (1,50 voor een dochemunt en 50 ct voor toegang tot het sanitair), zeker omdat je al voor de plaats zelf betaalt.

Marieke1973

Fijne, rustige camperplaats. Misschien wat prijzig, maar voor een nachtje is het prima. Stroom dmv van een stroompaal bij de plaats. Een zwembad is vlakbij, waar je korting voor krijgt bij de receptie van de camperplaats. Sanitair netjes.

Am Nationalpark-Eifel